Ernest The Chicken
Ernest The Chicken
jedná se o poměrně lehký úkol pro všechny hráče
Požadavky:
žádné
Odměna:
4 questpoints
300 gp
Poznámky: Lze dělat společně s poslední fází Vampire Slayer questu a platící hráči se tu musí zastavit při plnění úkolu Holy Grail. Postavy s vyšším lvl woodcutting nejsou tolik napadány zdivočelými stromy v zahradě.
Návod
Vybavení:
žádné, ale pár kousků jídla nemusí být k zahození
Quest začína rozmluvou s uplakanou Veronikou u vchodu na pozemek
Draynor Manor. Veronika vás požádá, abyste došli dovnitř toho
strašidelně vyhlížejícího domu a podívali se po jejím snoubenci
Ernestovi. Před pár hodinami se tam vydal, optat se na cestu, a ještě
se nevratil. Slibte jí pomoc ("Aha, sounds like a quest. I'll help") a
běžte po cestě k domu. Nikde se nezastavujte, stromy sice vypadají
nezdravě, ale přesto si žijí svojí vlastní formou existence. Vstupte
hlavními dveřmi do domu, ty se za vámi okamžitě zavřou a navíc už
zevnitř nepůjdou otevřít. Navšímejte si jich a vystupte po velkém
schodišti o patro výš. kousek od vás směrem na západ bude malé točité
schodiště, po kterém vystupte ještě o další patro výše. Tady najdete
místost s podivným strojem, kuřetem a profesorem Oddensteinem.
Promluvte si s profesorem a optejte se na Ernesta ("I am looking for a
guy called Ernest"). Dozvíte se, že Ernest je tu s vámi, momentálně v
podobě kuřete. Do této podoby ho proměnil ten divný stroj v rámci
experimentu. Požadejte profesora, aby Ernesta proměnil zpět ("I'm glad
Veronica didn't actually engaged to a chicken"), a ten si postěžuje, že
stroj je nutné nejprve opravit. Ovšem odmontované součástky ukradli
gremlini a schovali je někde v domě nebo blízkém okolí. Profesor
potřebuje, abyste mu našli a přinesli pressure gauge (manometr), rubber
tube (gumovou hadici) a oil can (olejničku).
Jděte o patro níž a když se porozhlédnete, uvídíte na minimapě červený
bod v pokoji na jih od schodiště (musí se tam přes východní chodbu).
Dojděte tam a vyzvedněte si fish food (krmení pro rybičky). V této
části se vyskytují duchové, kteří mohou napadat slabší postavy, tak to
vemte raději během. Pak se vraťte k velkému schodišti a sestupte do
přízemí. Jděte dál na sever a ze severní chodby jděte na západ, do
pokojů místní čarodejnice. Té si nevšímejte, ale opět se dívejte po
červené tečce na minimapě. U čarodějnice v komoře najdete na zemi
zelenou lahvičku s jedem (poison). Použijte jed na krmenií pro rybičky
a získáte otravené krmení pro rybičky, které budete potřebovat později.
Nyní opusťte místnosti patřící čarodejnici a projděte do knihovny
(velká místnost na západ od vstupní haly). prohledejte knihovny
uprostřed západní stěny a projdete tajným průchodem do nejzápadnější
místnosti. V severozápadním rohu je žebřík dolů do sklepa, sešplhejte
tam. Octnete se v bludišti, tvořeném dveřmi a pákami. Páky odemykají a
zamykají dveře. Vaším úkolem je nastavit páky tak, abyste si mohli
dojít pro olejničku, nacházející se v místnosti hned vedle (viz
obrázek):
Páky jsou na obrázku (i ve hře) označeny písmeny A - F, správné řešení
je na obrázku, ale pokud to někdo nebude schopen rozluštit, tady je to
ještě jednou: Dejte páky A a B dolů, jděte do místnosti 2 a dejte dolů
páku D, pak jděte přes místnost 3 do místnosti 1 a dejte obě páky A a B
opět nahoru. nyní jděte přes místnosti 3 a 4 do místnosti 5 a dejte obě
páky E a F dolů. Projděte přes místnost 6 do místnosti 2 a dejte dolů
páku C. Vraťte se stejnou cestou do místnosti 5 a posuňte páku E
nahoru. Nyní se můžete pře místnosti 6 a 3 vrátit do místnosti 1 a
dveře k olejničce budou odemčené. Seberte olejničku a vraťte se nahoru.
Z této strany tajné dveře otevřete zatažením za páku napravo od nich.
Projděte severní chodbou směrem na východ a pak na jih k malé verandě u
zadního vchodu. Nesestupujte po schodišti dolů pokud neplníte Vampire
Slayer. Na verandě respawnuje lopata (spade), tak si ji vezměte a
vyjděte z domu ven. Obejděte dům okolo severní strany na západ a tam
vyhledejte u pltu hromadu kompostu (je hned u políčka se zelím
(cabbage). Použijte rýč (spade) na kompost a získáte malý mírně
páchnoucí klíč. Nechte si ho a pokračujte podél plotu dál na jih až k
fontáně v jihozápadním rohu zahrady. Dejte search na fontánu a uvidíte
pressure gauge, ovšem nebude si ho moct vzít, neboť fontána je obsazena
squadrou hladových piraní. Použijte tedy otrávené krmivo pro rybičky na
fontánu a počkejte, až pirani vyplavou břichem vzhůru. znovu
prohledejta fontánu a tentokrát je pressure gauge vaše.
Zbývá gumová hadice. Vráťte se do domu hlavními dveřmi (pozor, v
zahradě použijte jižní cestu). Rubber tube vidíte v malé komůrce za
schodištěm ve společnosti agresivního skeletona. připravte si klíč,
odemkněte dveře, doběhněte si pro hadici a vyběhněte zase ven. Tím máte
vše a můžete vystoupat o dvě patra výš a promluvit si s profesorem
Oddensteinem. Rozhovor nepřerušujte a nepokoušejte se ho navazovat,
bude-li se vám zdát, že skončil. Jakmile profesor dokončí animaci,
zahájí rozhovor znovu a totéž udělá Ernest, až se promění zpátky.
Rozhovorem s Ernestem a výplatou odměny úkol definitivně končí.